Tuesday, December 30, 2008

I decided to keep my block but change it a little bit
by adding other things like poets opinions photos In Greek and English
I will start with a couple of poets that I wrote in Greek

H ΖΩΗ
Καθε φορα που η ζωη μας προσπερνα
τοτε εμεις σαν πλασματα μιας αλλης εποχης
αφηνουμε τον χρονο να περνα
μεσα απο τα παραθυρα της καθημερινοτητας μας.

Και οταν εμεις ανοιξουμε την πορτα της Ζωης
και δουμε την αληθεια να σκιογραφειτε πανω σε
τοιχους πανω σε πορτες σαν αφισες κρεμασμενες
τοτε ισως καταλαβουμε εμεις πιο το νοημα Αυτης.

Και εκει που μεσα στην Ζωη του καθενος
ψαχνουμε Λυσεις Δρομους Φως
τοτε σαν αστραπη με'στην βροχη θα ακουστει
Η λυση αυτη
Η Μονη Η Μια Τι ειναι ΖΩΗ .



ΑΓΑΠΗ

Μου πες πως εδω δεν ζουνε αγαπες με χαρα γεματες
πως εδω υπαρχει θλιψει ,πονος ,δακρυ.
Ψαχνεις ελπιδα στη ζωη να βρεις θελεις να ζησεις
της στιγμης την καταιγιδα ψαχνεις να βρεις αυτο που
σαν θνητος και εσυ καποιοι σου στερησαν με φθονο,
ψαχνεις με Αγαπη να γεμισεις το κενο σου.

Και τωρα εγω ψαχνω το νοημα να βρω ψαχνω Αγαπη να χαρω
ψαχνω Ελπιδα ψαχνω του Ερωτα μου το σκοπο να βρω.
Και σαν γυριση η μερα αυτη θελω να δω τι θα συμβει
θελω να δω πως τωρα εγω στην αγκαλια σου θα βρεθω
με την καρδια μου να χτυπα για σενα μονο.

No comments:

Post a Comment